SPA

Time is chasing YOU!

Wednesday, February 4, 2009

AutoCAD 2007



Software ini amat berguna dalam bidang-bidang teknologi terutamanya bidang mekanikal dan architecture. Dengan training dan pengalaman, kemahiran untuk menguasai software ini amat membantu seseorang seperti engineer, arkitek, terutamanya dalam kerja2 designing.

Software ini kali pertama saya mempelajarinya adalah semasa mula-mula saya masuk ke UTM, tetapi pada masa itu version yang lama AutoCAD R14. Version sekarang mungkin yang sudah diterbitkan adalah AutoCAD 2009.

Software ini juga dikenali sebagai AutoDesk. Software ini amat membantu dalam design works sama ada dalam 2D dan 3D.

Sekarang ini saya sedang re-training software ini, dan baru sahaja install software AutoCAD 2007 ke laptop. Sebagai assistance dalam training saya, saya ada mencari buku-buku di MPH dan kedai-kedai buku yang lain, ada tu memang ada, harganya dalam linkungan RM120+.

Jadi, saya ada search di google sekiranya ada ebooks yang percuma untuk download.
Dan result daripada search memang amat membantu saya. Saya click salah satu link dan download dengan Internet Download Manager. Dalam 5 minit je, dah siap download.


















Link free ebooks download : AutoCAD.2007.For.Dummies

No comments:

nuff

Ad